+989129218622 artancompany22@gmail.com

خرید بهترین قیچی باغبانی رونیکس در مراکز معتبر به صورت عمده می تواند سبب شود تا از تخفیف ویژه برخوردار باشید.
برخی از برند های خارجی کمتر دید منفی برای آن ها وجود دارد. مانند رونیکس که ساخت کره جنوبی است. البته ممکن است طرح چینی آن هم در بازار موجود باشد. خرید بهترین ها برای ابزارهای کشاورزی و هر کالای مصرفی منوط بر این است که کاربرد مناسب و نیز قیمت مناسب داشته باشد. قیچی باغبانی رونیکس با توانایی برش شاخه های خشک و تر در ضخامت های مختلف کاربرد کافی را برای باغداران حرفه ای دارد.

البته همان طور که می دانید در بازار انواع و اقسام برند قیچی باغبانی وجود دارد. با این وجود برخی برند ها به دلیل کیفیت و قدمت بیشتر مورد توجه هستند. زیرا کشاورز و باغبان می داند که کیفیت و کاربری این برند ها در چه حدی است. در حقیقت امتحان خود را پس داده اند.

قیچی باغبانی رونیکس هر چند باید کره ای باشد. اما مدل های چینی هم دارد. با این وجود حتی انواعی که در چین ساخته شده اند دارای کیفیت مناسبی هستند. برای همین قیمت شان مانند برند های چینی متفرقه نیست.

قیمت قیچی باغبانی تایوانی عمده

خب علاوه بر برند های تایوانی مدل ها تایوانی از قیچی باغبانی هم در بازار ایران توزیع خوبی دارند. این مدل ها به دلیل این که دارای تیغه های sk-5 ژاپن هستند بسیار مقاوم می باشند.

اما در مورد قیمت قیچی باغبانی باید بگوییم که مدل های کره ای و تایوانی اکنون قیمت های نزدیک به هم دارند. در سال ۱۴۰۲  برای همکار کمترین قیمتی که وجود دارد ۴۵۰  هزار تومان در خرید عمده است. اما برای مصرف کننده قطعا ۳۰ درصد بالاتر می باشد.

این در حالی است که برای برند های اروپایی باید هزینه های بیش از ۶۰۰ هزار تومان پرداخت کرد.برای همین کم کم نظر مصرف کنندگان به سراغ برند های چینی ارزان قیمت می رود. با این وجود چون با چالش قیمت دلار ۵۶ هزار تومان در حال حاضر مواجه هستیم قیمت این مدل های چینی هم ارزان نیست و کمترین قیمت ۱۲۰ هزار تومان در فروش عمده می باشد.

در نظر داشته باشید که برند های مختلف باکیفیت چینی هم رنج قیمت بالا دارند.

در نتیجه برای همین افزایش قیمت ها است که دیگر نمی توان حتی عمده و ارزان خرید کرد. البته مصرفی بودن و نیاز بودن چنین ابزاری سبب شده تا فروش خوبی در این ابزار برای ابزار فروش ها و خدمات کشاورزی ها ایجاد شود.

قیچی باغ رونیکس