+989129218622 artancompany22@gmail.com

فروش اره باغبانی با قیمت عمده به دلیل این که برند ها مختلفی در بازار عرضه شده اند، رونق خوبی دارد. البته بیشتر در فصل هرس و پائیز این نوع ابزار خریدار دارند.
یکی از بهترین ابزاری که برای هرس درختان استفاده می شود، اره باغبانی است. این ابزار دارای انواع مختلف دستی،شارژی و بنزینی می باشد.
البته مدل هایی که با برقی کار کند هم در بازار کم و بیش توزیع دارد. با این وجود باید در نظر داشته باشید که عدم دسترسی دائمی به برق در مکان هایی که اره ها کارایی دارند، سبب شده تا بازار پسندی لازم را به دست نیاورند.

در حالی که انواع اره برقی دارای سر و صدای کمتری نسبت به انواع بنزین می باشند.

اما فروش عمده اره باغبانی در کلیه مدل ها در فروشگاه های بزرگ کشور که تولید کننده و یا واردکننده هستند و یا مستقیم از این مراکز خرید می کنند، انجام می شود.

فروش عمده اره باغبانی، یعنی این که کارتن های ۶۰ تایی از این ابزار را خریداری کنید. اما خب برند و مارک های زیادی در بازار وجود دارد که سبب می شود سعی داشته باشید، تنوع مدل را در فروشگاه تان داشته باشید. برای همین خرید بسته ای را اغلب در دستور کار قرار می دهند. که باز هم عمده حساب می شود.

فروش عمده اره باغبانی با قیمت های مختلف است که در بخش بعدی این پارامتر را بررسی می کنیم.

اره باغبانی تاشو

قیمت بهترین اره باغبانی دستی در کشور

قیمت بهترین اره باغبانی دستی در ایران چقدر است؟
اولاً بهترین مارک اره باغبانی دستی برند برگر یا لایت ژاپن و یا آلتونای اسپانیا می باشد.

دوماً برند هایی مانند آرس و فیلکو هم در بازار توزیع دارند.
که بسیار باکیفیت می باشند.
این مارک های اروپایی قیمت هایی بیش از ۷۰۰ هزار تومان در خرید عمده دارند.

به گونه ای که برند ارس ژاپن را باید حدود ۱٫۲ میلیون حداقل تهیه کنید.
اما برند های چینی هم گران شده اند. در سال گذشته مدل های چینی که طرح سامورایی و غلاف دار بودند، حدود ۶۰ تا ۸۰ هزار تومان بودند. اکنون در سال ۱۴۰۲ به صورت عمده با قیمت حداقلی ۱۱۰ هزار تومان عرضه می شوند.

اره باغبانی تایوانی هم قیمتی حدود ۴۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان برای همکاران دارد.
پس در نظر داشته باشد که تورم روی هر ابزار و کالایی اثر گذاشته است.
قیمت اره موتوری هم از ۱٫۵ میلیون تا ۳٫۵ میلیون در فروش عمده رسیده است. البته این ها قیمت های حداقلی برای برند های نه چندان مطرح هستند.
برای مارک های اروپایی مثل اشتیل بیش از ۱۰ میلیون تومان باید هزینه کنید.

همچنین فروش عمده اره باغبانی در اواخر شهریور و اوایل مهر به اوج خود می رسد و پس از آن به دلیل افزایش کار هرس و متقاضی قیمت ها افزایشی تر است.

اره باغبانی چینی ساوورایی