+989129218622 artancompany22@gmail.com

قیچی باغبانی اصل با فروش اینترنتی در انواع مختلف از برند های ژاپنی، آلمانی و فنلاندی می تواند مورد توجه کشاورزان هم قرار گیرد. زیرا برخی مارک ها در همه فروشگاه ها در دسترس نیستند.

قیچی باغبانی اصل یعنی قیچی هایی که از برند ها و کشور های زیر هستند. این که مدل های طرح، تایوان و چینی زیادی از آن ها در بازار عرضه شده به دلیل بازار پسندی مدل های اورجینال و البته قیمت بالایی است که انواع مارک اورجینال دارد.
برند آرس ساخت ژاپن
برند فیلکو ساخت سوئیس
مارک باهکو فرانسه
آلتونای اسپانیا
لایت ژاپن
رونکیس کره
خب طبیعی است که اگر واقعاً این مدل ها از کشور های نام برده شده وارد شود با دلاری که امروز در ایران حدود ۵۳ هزار تومان است قیمتی دارد که آن ها بسیار لاکچری و خاص می کند.

اما خرید اینترنتی این ابزار اگر البته چند شرط را توجه کنید می تواند برای شما کار ساده و البته کم هزینه تری باشد
اول خرید از فروشگاه های معتبری که قابل اعتماد هستند.
دوم خرید با قیمت روز
این مارک ها به دلیل گران تر از رنج معمول هستند، در همه شهرها در فروشگاه ها توزیع ندارند. برای همین اگر واقعاً می خواهید خرید قیچی را از برند های معروف با هر قیمتی که هست انجام دهید، باید سراغ خرید اینترنتی بروید.
چالش های نام برده شده در بالا در خرید اینترنتی بیشتر است. در نتیجه بهتر است برای این که هم کالای اصل را دریافت کنید و هم با قیمت مناسب و هم به موقع از فروشگاه ها و سایت هایی که اعتبار کافی دارند خرید کنید، دقت بیشتری داشته باشید.

قیچی باغبانی دسته بلند

خرید عمده قیچی باغبانی خوب

قیچی باغبانی اصل در کیفیت تیغه، دسته و حتی بسته بندی از انواع فیک قابل تمایز است. اما خب برای خرید عمده فقط برند های مارک را نباید خرید. بلکه باید قیچی های خوب با قیمت مناسب هم داشت.
قیچی های چینی در راستا بهترین گزینه هستند.
مثلاً طرح فیلکو هم چینی و هم تایوانی در بازار دارد.

این مدل ها از برند هایی چون کلاسیک و داتیس تایوان هم کیفیت خوبی دارند. بسیار خوش دست بوده و البته کارایی خوبی در کار متوسط تا زیاد دارند. اما خب احتمالاً درجه کیفیت مواد و متریال به کار گرفته شده در آن نسبت به برند های اصل فیلکو سوئیس یا اسپانیایی پائئین تر است. پس طول عمر کمتری دارند.
فروشندگان باهوش برای این که هر مشتری به فروشگاه شان بیاید دست خالی خارج نشود، عموماً هم تنوع مدل ایجاد می کنند و هم عمده خرید می کنند تا قیمت تمام شده برایشان بهتر باشد.

فروش این نوع ابزار در تابستان کمتر است. اما شهریور زمانی است که باید بیشترین میزان فروش را در ابزار هرس داشت. چون هرس کاران برای خرید در پائیز و زمستان اقدام می کنند.
پس باید بدانید که کارتنی خریدن یعنی خرید عمده.
برای خرده فروش ها بسته ای خریدن هم می تواند سبب دریافت قیمت بهتر شود.

قیچی باغبانی بهکو تایوان